Beijing

4 mei 2013 - Beijing, China

Na een vlucht van 9 uren zijn we zojuist in Beijing aangekomen. De vlucht was prima, zonder al te veel turbulentie. Nu zitten we in de bus met onze gids David, samen met de Nederlandse groep van 17 personen. Het is hier lekker warm en we zien al heeeel veel chinezen. We gaan nu eerst even naar ons hotel en daarna gaan we meteen op stap voor de eerste excursie.

1. Veronika Haller:
    4 mei 2013
    Ihr Lieben,
    Ich wünsche Euch eine unvergesslich spannende Reise mit vielen Chinesen :-). Wir machen uns eben fertig, um nach Italien zu reisen. Hans muss in Mailand arbeiten.
    Liebe Grüsse aus der Schweiz,
    Veronika
  2. Pa en Ma:
    4 mei 2013
    Fijn dat jullie er zijn! Benieuwd wat jullie als ontbijt gaan krijgen. Meer nog naar wat je onderweg zoal beleeft. Maak er een prachtige reportage van. Probeer ook eens persoonlijk contact te maken met de chinezen (b.v. met de vraag of ze ooit van Nederland hebben gehoord). Veel plezier met z'n allen! Liefs.
  3. Margreet en Oma:
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Als wij vanavond 2 minuten stil zijn dan zullen jullie ook vast wel stil zijn.